35,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 43149
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 6384
  • تعداد صفحات : 10
  • تعداد فروش: 19
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

تقویم اجرایی معاونت پرورشی و تربیت بدنی ( سال تحصیلی 1404 - 1403 ) « در قالب ورد » ( نسخه ورد 2003

🔹 تقویم اجرایی معاونت پرورشی و تربیت بدنی ( سال تحصیلی 1404 - 1403 ) « در قالب ورد » ( نسخه ورد 2003 تا 2007 )

0 6.4k
تقویم اجرایی معاونت پرورشی و تربیت بدنی ( سال تحصیلی 1402 - 1401 )  « در قالب ورد »  ( نسخه ورد 2003

🔹 تقویم اجرایی معاونت پرورشی و تربیت بدنی ( سال تحصیلی 1404 - 1403 ) « در قالب ورد » ( نسخه ورد 2003 تا 2007 )

تقویم اجرایی معاون پرورشی و تربیت بدنی سال 1404 – 1403  در قالب ورد  در اختیار همکاران قرار گرفته است

1- تاریخ برنامه ها و مناسبت ها براساس تقویم درج شده است و برخی از برنامه ها مثل هفته بهداشت روان ، انتخابات شورای دانش آموزی  و هفته مشاغل ، هفته سلامت و .... براساس بخشامه های ارسالی در سال های گذشته ثبت گردیده است و ممکن است در سال جدید تغییراتی در تاریخ های آن صورت پذیرد .  ( تاریخ مناسبت های قمری هم احتمال دارد با توجه به هلال ماه تغییراتی در آن انجام شود مخصوصا در برنامه های ماه مبارک رمضان )

2- تقویم سال جدید برخلاف سالهای گذشته تعاملی تر می باشد و برای هر برنامه اجرا یا عدم اجرا گذاشته شده و در صورت اجرا معاون یا مربی هر برنامه را براساس روز دقیق اجرای برنامه می تواند تاریخ بزنید و در صورت عدم اجرا دلیل عدم اجرا را درج کند. 

3- برای ماه خرداد برنامه ریزی تا آخر خردادماه صورت گرفته است اجرا یا عدم اجرای آن به عهده مدارس و معاونین پرورشی می باشد چون اکثر مدارس به دلیل برگزاری امتحانات قادر به برگزاری برنامه ای نمی باشند .

4- مسئولیت برگزاری هر مراسم و مناسبت مشخص گردیده است در صورتی که مدرسه مربی بهداشت ، معلم ورزش یا مشاور ندارد مسئولیت اجرای برنامه با معاون پرورشی می باشد و در حد توان و داشتن وقت اجرا معاون یا مربی فعالیت های مربوطه را انجام دهند و همکاران عزیز می توانند با تعامل با سایر همکاران و تقسیم کار این برنامه ها را به خوبی اجرا کنند .

5- ارسال صورت جلسات ستادهای پرورشی مدرسه براساس دستورالعمل های ارسالی از ادارات مربوطه هست براساس روال ، پایان هر فصل زمان ارسال گزارشها و صورت جلسات می باشد و در تقویم اجرایی درج گردید .

6- زمان بندی برگزاری مسابقات قرآن ، عترت و نماز و فرهنگی و هنری براساس بخشنامه های ارسالی ادرات مربوط می باشد و در صورت مغایرت تاریخ مسابقات در برنامه اصلاح گردد .

7- جشن تکلیف و عبادت چون در ابتدایی مختص دخترانه و در متوسطه اول مختص پسرانه می باشد و زمان آن در طول سال در مدارس متفاوت می باشد در برنامه درج نشده و همکاران براساس مقطع و برنامه مدرسه خودشان می توانند در برنامه درج نمایند .

8- جشن هایی مثل جشن آب ، جشن قرآن ، جشن الفبا ، جشن تخم مرغ و ... مربوط به آموزگاران و معاونت آموزشی مدارس می باشد برای همین در برنامه قرارداده نشده است . 

9- تاریخ اجرای اکثر مناسبتها براساس تقویم همان روزی درج شده که در تقویم درج گردیده است برای همین همکاران محترم حداقل چند روز قبل از تاریخ اجرا باید مقدمات برگزاری آن مناسبت را فراهم آورند .

10- برخی از بخشنامه ها مانند بخشنامه های جشنواره ها و مسابقات ( جشنواره مصباح الهدی ، نوجوان سالم ، تجارب برتر و .... ) در طی چند ماه در سال قابل اجرا می باشد و همکاران با اطلاع رسانی وبرنامه ریزی دقیق می توانند حضوری خوب در این جشنواره ها داشته باشند .

 

توجه داشته باشید حذف مشخصات طراح برنامه برای استفاده در مدرسه بلامانع می باشد و همکاران  می توانند در مدارس به نام خودشان استفاده کنند اما انتشار این برنامه با حذف اسم طراح یا اسامی دیگر در گروه ها و کانال ها یا فروش آن  مورد رضایت ما  نمی باشد و شرعا حرام می باشد.  ( همکاران در مدارس خود به نام خودشان استفاده کنند و هیچ مشکلی از این نظر نمی باشد و مورد رضایت ماست )


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

35,000 تومان